Terug naar Nederland

25 mei 2014 - Păuleasca, Roemenië

Het is hier nu 7.20 uur, weer vroeg uit de veren voor de dag van de terugreis, het snurkgehalte was zoals elke nacht weer zeer luid, uiteraard doe ik er zelf ook goed aan mee.

Vanmorgen gaan we na het ontbijt om 9.00 uur nog een maal het dorp in om foto's te maken van Costel en Anna en hun kinderen voor hun huis met met nieuw gebouwde dak, ook zullen voor hun bidden en hun zegenen, daarna gaan we terug naar het mooie gebouw waar we hebben geslapen, gegeten en leuke avonden hebben gehad met heel veel lachen maar ook met mooie gesprekken.

Tegen 10.00 uur vertrekken naar de luchthaven in Boekarest waar we ongeveer tegen 12.00 uur zullen zijn, we willen op tijd inchecken dan kunnen we nog een paar uur rondneuzen in de luchthaven. Om 14.20 uur vliegen we naar Dortmund waar we om ongeveer 15.30 uur zullen landen.

Het zal wel moeilijk en emotioneel worden om afscheid van deze lieve mensen afscheid te nemen, we zijn dankbaar dat we dit hebben kunnen doen en ook dankbaar dat we allemaal weer gezond naar huis gaan.

We wensen het team van SomebodyCares Gods zegen voor het mooie werk dat ze hier doen in Zijn naam.

Willie

1. Bert Kroeze: