Dag 3 in Roemenie

22 mei 2014 - Păuleasca, Roemenië

Na een goede nacht en een heerlijk ontbijt zijn we weer vertrokken naar de beide projecten. Als Nederlanders is het altijd weer moeilijk om geduld op te brengen voor de projectleiders die onderling blijven discussies en passen en meten. Uiteindelijk konden wij aan de slag.

Doordat het laat in de middag ging onweren en regenen, waren wij genoodzaakt om het werk eerder te stoppen.Gelukkig zijn op het ene huis alle latten gespijkerd en op het andere de dakplaten gelegd.

Na een geweldige maaltijd van 5 hele kippen, broccoli met kaasaus en aardappelen met jus kregen we nog een overheerlijk toetje bestaande uit warm appelgebak met slagroom. Toen we alle lekkernijen achter de kiezen hadden mochten we deelnemen aan een kerkdienst met de lokale bevolking.

Kort samengevat: het was alweer een overweldigende dag.

Klaas

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bert Kroeze:
    22 mei 2014
    Dank je Klaas voor alweer een prachtig verhaal over mannen die hun leven delen met behoeftigen. Zegen iedereen maar met die machtige zegen van de grote Voorziener.